Digitalizace procesů nejen v servisních a montážních firmách
![serviska](https://www.alunico.cz/wp-content/uploads/2023/03/serviska-1024x622.png)
Hledáte nástroj, který vám pomůže se správou servisů či montáží? Potřebujete efektivně plánovat čas vašich techniků? Chcete mít evidenci veškerých záznamů k servisu (montáži) na jednom místě? Vyzkoušejte naši Servisní aplikaci.
Proč vyzkoušet servisní aplikaci?
- Plánovač – plánovací modul s online kalendářem zajistí, aby backoffice mohl pohodlně delegovat a plánovat výjezdy techniků.
- Komplexní sběr dat včetně multimedií – Možnost zápisu dat k jednotlivým servisním událostem přímo u klienta, synchronizace s ceníky, evidence fotografií.
- Elektronický podpis klienta a generování servisního protokolu – kontrola zaznamenaných dat a následný podpis na dotykové zařízení technika. Po podpisu dojde k vygenerování servisního protokolu a následně k synchronizaci s CRM Raynet.
- Podívejte se na ceník jednotlivých variant
Servisní aplikace je dostupná ve třech základních balíčcích
START
BASIC
FULL
Základní funkcionalita servisní aplikace (sběr dat, synchronizace do CRM Raynet, multimedia, elektronický podpis, generování servisního protokolu).
- možnost až 3 uživatelů
- storage 30 GB
- neomezený počet servisních případů
Obsahuje veškerou funkcionalitu balíčku START, navíc možnost načítání produktů z ceníkových položek CRM Raynet, napojení na API Ares a plánovací modul.
- možnost až 10 uživatelů
- storage 150 GB
- neomezený počet servisních přípa
Pokročilé řešení obsahující funkcionalitu balíčku OPTIMAL a poštovní modul eClient, který umožňuje např. automatické notifikace do e-mailů.
- od 11 uživatelů
- storage 500 GB
- neomezený počet servisních případů